Sari la conținut


* * * * * 4 voturi

Regulament


Fără răspunsuri la acest topic

#1 ktulu22

    Membru avansat

  • Administrators
  • 338 posturi

Postat 07 februarie 2012 - 07:35

CONDITII DE UTILIZARE A FORUMULUI
*******************************

Conditiile de utilizare a acestui spatiu virtual prezente in acest topic sunt valabile din momentul in care Forumul devine public si este deschis socializarii. În afară de conditiile prezentate aici, fiecare secțiune poate avea reguli suplimentare, reguli ce se consideră parte integrantă a prezentului Regulament de utilizare.

I. CONTURILE UTILIZATORILOR

1. Prin înregistrarea pe site se consideră că ați luat la cunostință si ați acceptat acest regulament.

2. Numele de recunoastere folosite de utilizatori nu trebuie să producă confuzie. Se consideră confuz acel nume de utilizator care, in mod vadit, este asemanator cu numele altui utilizatorilor inscris in Forum.

3. Numele nu trebuie sa contina cuvinte vulgare, expresii indecente, formulari care exprima discriminari de orice natura, expresii care încalcă normele morale general acceptate sau, care sunt in mod justificat deranjante pentru alți utilizatori.

4. Utilizatorii nu vor folosi avataruri sau semnături cu un conținut sau de o mărime care deranjează. Se considera continut deranjant acele imagini cu caracter vulgar, cu specific explicit sexual/pornografic, agrsiv, imagini oribile, texte cu continut indecent sau provocator la comportament imoral si, in general, tot ceea ce nu tine de bunul simt si de respectul fata de societatea virtuala prezenta in Forum.

5. Înregistrarea multipla(cu alte conturi) a aceluias utilizator nu este încurajată. Folosirea unei clone pentru a ocoli o sancțiune sau pentru continuarea unei activități care i-a fost interzisă utilizatorului este considerată atac la adresa Forumului. Clona va fi banată pe perioadă nelimitată, iar sancțiunea contului principal va fi mentinuta sau majorată.

6. Un cont neutilizat pe o perioada mai lunga de 6 luni se considera abandonat si va fi sters din oficiu. Fac exceptie de la aceasta regula acele conturi ale caror posesori, din motive personale, fac cunoscut faptul ca nu mai pot fi activi in forum o perioda mai lunga de 6 luni si doresc ca acestea sa nu le fie sterse.

II. CONDUITA PE FORUM

1. Conduita unui utilizator al Forumului trebuie să respecte eticheta netului (netiquette). Chiar daca nu se ofera aici norme explicite de conduita corecta, credem ca fiecare user cunoaste regulile de bun simt si intelege sa respecte bunele maniere in relatiile virtuale cu ceilalti.

2. Utilizarea în orice formă a cuvintelor jignitoare este interzisă iar folosirea repetata a jignirilor, a cuvintelor vulgare, a insultelor la persoana va fi sanctionata..

3. Nu atacați persoana. Discutați ideea, nu persoana. Discuțiile se vor purta cu calm, fără patima. Nimeni nu trebuie silit sa adopte o convingere. Pentru a fi sustinut, adevarul nu are nevoie de galagie si cu atat mai putin de sabie.

4. Copierea fotografiilor si a imaginilor unui alt utilizator fara acceptul acestuia atrage dupa sine, in prima instanta, suspendarea contului pe o perioada de 5 zile. In cazul ca fapta se va repeta, contul utilizatorului va suporta consecinte mai serioase care pot merge pana la suspendarea definitiva.

III. TOPICURI

1. Înainte de a deschide un topic nou asigurați-vă că faceti aceasta în secțiunea corectă.

2. Nu deschideți un topic nou cu o tema similara unui topic existent. Inainte de deschiderea unui topic nou cautati lista topicelor existente pentru a va convinge ca nu deschideti o discutie sau un topic cu un subiect aflat deja in discutie. Topicurile deschise care pun in discutie un subiect prezent intr-un alt topic, vor fi sterse cu preaviz si motivare.
Topicurile deschise intr-o sectiune nepotrivita, vor fi semnalate si se va cere autorului sa-l plaseze in sectiunea corespunzatoare. In limita posibilitatilor, aceasta transferare poate fi operata si de catre moderatori(cu precadere in cazul in care autorul nu raspunde apelului pentru transferare). Deasemenea, aceste topicuri razlete pot fi sterse.

3. Nu dublați acelasi topic prin deschiderea lui în două sau mai multe secțiuni, chiar dacă pare să se potrivească si intr-o alta sectiune a Forumului.

4. Titlul unui topic trebuie să fie clar, concis și formulat in asa fel incat să sugereze conținutul topicului. Recomandam cu insistenta ca orice topic ce va fi deschis sa contina o prima postare in care autorul va formula tema si subtemele ce se vor discutate in asa fel incat acestea sa fie provocatoare la dialog. Aceasta se va face prin intrebari deschise.

5. Limba uzuală a Forumului este limba româna.

6. Orice contribuție personală a unui utilizator in acest Forum este bine venita. Acest fapt implica responsabilitatea celui care activeaza precum si obligatia ca respectiva contribuție sa fie adusa in sens constructiv.. Se asteapta din partea oricarui utilizator respectarea regulilor bunului simt precum si acceptul ca contributa adusa sa ramana in Forum pe timp nelimitat. Utilizatorul păstrează drepturile de autor și responsabilitatea pentru conținutul postărilor proprii.

7. Dacă descoperiți pe forum un topic nepotrivit sau care nu mai este valabil, puteți semnala acest lucru staffului Forumului explicând pe scurt motivele pentru care topicul trebuie modificat sau șters.

IV. MESAJE / POSTARI / COMENTARII

1. Sunteti rugati sa scrieți mesaje / postari / comentarii al căror subiect să fie legat doar de tema discutata in topicul respectiv. In nici un caz nu vor fi acceptate comentarii ce nu tin de subiectul topicului in care au fost postate sau care se refera la subiecte tratate în alte topicuri.

2. Nu postati doar pentru a scrie ceva. Dacă nu știți sau nu aveți ce spune -in contextul unui topic sau al unei discutii-, rezumati-va sa urmariti dialogul celorlalti si lăsați-i pe alții să răspundă.

3. Nu scrieți mesaje off-topic, mesaje monosilabice, mesaje gen „învață cum să te îmbogățești peste noapte” sau mesaje gen „câștigă bani pe net”. Nu scrieti mesaje gen Messenger cu prescurtari de felul: "k" in loc de ca, "mn" in loc de mine, "bn" in loc de bine...etc. Evitati, deasemenea, formularea "tz" in loc de t(telina) cu exceptia acelor cuvinte in care diferenta dintre t(topic) si t(telina) pot diferentia sensul respectivului cuvant. Valabil si pentru "sh" in loc de s(sarpe)….etc.

4. Se pot initia discutii in contradictoriu pe subiecte privind gusturi sau obiceiuri, religie sau politică, dar aceste discutii trebuie sa fie purtate in spiritul unei mai bune intelegeri a subiectelor abordate, unei mai bunei informari, fara o vizibila intentie de a constrange pe ceilalti la a adopta un punct de vedere sau altul, o orientare sau alta.

5. Exprimați-vă corect:

- după semnele de punctuație introduceți un spațiu;
- începeți fraza cu literă mare.
- nu postați mesaje scrise integral cu bold, italic, subliniat (underline) sau cu majuscule.

6. Nu folosiți în mod excesiv emoticoanele.

7. Nu scrieți două sau mai multe mesaje consecutive (unul după altul) mai ales in situatia cand prima postare nu este foarte consistenta. Editați prima postare și adăugați acolo ce mai aveți de spus.
- Este strict(!!!) interzisa stergerea unui comentariu sau modificarea continutului acestuia in asa fel incat, ideea initiala sa fie schimbata sau nerecunoscuta. Cu atat mai mult se interzice stergerea unui comentariu sau modificarea lui in conditiile in care respectiva postare a fost preluata si comentata ulterior de un alt utilizator. Nerespectarea acestei conditii atrage dupa sine sanctionarea utilizatorului si poate merge pana la stergerea contului respectiv. Pot fi sterse comentarii nedorite, la cerere. Aceasta se face doar de catre admin sau moderator-i.

8. Nu sunt admise materialele ce conțin malware sau orice alte metode de hacking

V. PUBLICITATE

1. Orice utilizator are dreptul la o legătură plasată în profilul său, în câmpul „Pagina mea de net”( in cazul ca aceasta posibilitate exista), spre o pagină de prezentare personală, legătură care poate sau nu sa apăra pe Forum sub forma parametrului „Site” în fiecare postare a sa. Legătura trebuie să fie exclusiv spre o pagină personala sau blog personal.

2. Orice altă formă de publicitate (reclamă) este permisă doar cu aprobarea administratorului Forumului.

VI. CHESTIUNI ADMINISTRATIVE

1. Administratorul și moderatorii Forumului nu vor face publică nici o informație privată despre un utilizator, fără acceptul acestuia.

2. La încălcarea oricărei reguli, administratorul și moderatorii sunt îndreptatiti să ia măsurile pe care le consideră necesare pentru protecția utilizatorilor și a Forumului, cum ar fi ștergerea postărilor (mesajelor) și a topicelor, avertisment, interzicerea postării (banare) pe o perioadă limitată sau nelimitată.

3. Se consideră avertisment ștergerea unei postări sau a unui topic, atenționarea în topic sau prin mesaj privat (PM). O măsură mai drastică ( banarea) este obligatoriu să fie precedată de un avertisment.

4. Ca masura de transparenta si respect fata de utilizatori, se recomanda ca administratorul și moderatorii, in caz de necesitate cum si atunci cand se solicita aceasta, să iși justifice acțiunile intreprinse impotriva unui utilizator. Eventualele explicații se pot cere si oferi în topicul „De vorba cu Adminul si moderatorii”, “Sesizari, reclamatii, propuneri” sau oricare alt topic disponibil acestui scop.
Acest schimb de doleante se va face în limitele bunului simț. Hărțuirea va fi tratată drept atac la adresa Forumului și face posibil ca sancțiunea să fie majorată.

5. În caz de necesitate, regulamentul -atât cel de aici cât și suplimentele din secțiuni- se pot modifica. Orice modificare va fi anunțată printr-o postare la regulament. Prin continuarea activității in forum a unui utilizator, se consideră că el a luat la cunoștință de modificările aduse Regulamentului si le-a acceptat.

VII. ADMINISTRATIA FORUMULUI SE ANGAJEAZA FATA DE UTILIZATORI:

1. - Sa pastreze confidentialitatea oricaror informatii particulare ale utilizatorilor.
- Sa nu puna nimanui la dispozitie date sau informatii private prin care se pot aduce prejudicii de orice natura utilizatorilor, cu exceptia cazurilor in care acestia sunt de acord.
- Fac exceptie de la aceasta angajare, acele informatii cerute de autoritatile de resort, in cazul incalcarii Regulamentului Forumului sau a dispozitiilor legale care controleaza si coordoneaza spatiul virtual.

2. Sa nu opereze nici o schimbare in structura Forumului sau a paginii de Socializzare, schimbari care ar aduce restrictionari utilizarii acestor spatii virtuale de catre utilizatori.

3. Orice modificare a structurii sau formatului paginii de Forum si de Socializare va urmari imbunatatirea si imbogatirea acestora cu facilitati care sa ofere o mai utila si placuta folosire a Site-ului nostru. In aceste conditii, orice schimbare adusa in structura Site-ului va fi comunicata din timp si se va incerca sa se faca tot ce se poate pentru a nu se pierde continutul anterior modificarii.

4. Utilizarea acestui Forum si a paginii de Socializare de catre utilizatori este gratuita si vom cauta ca sa ramana asa pentru totdeauna, indiferent de modificari, imbunatatiri sau facilitati ce ar putea fi aduse ulterior. In cazul in care posibilitatea de a utiliza in mod gratuit pagina de Forum precum si pagina de socializare nu mai poate fi asigurata, administratia acestor paginii se angajeaza sa comunice cat mai din timp utilizatorilor aceasta imposibilitate precum si in ce conditii financiare ar putea fi posibila mentinerea pe mai departe a celor doua Site-uri

Cu respect si multumire pentru utilizatorii Site-urilor noastre, Administratia va doreste sa petreceti, de fiecare data, un timp placut si util in acest spatiu virtual.



1 utilizatori citesc acest topic

0 membrii, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi